Leuke linkjes #3

Omdat ik graag surf over het web en vaak leuke dingen tegen kom, is hier weer een lijstje met vijf leuke linkjes.

Diamanten zijn niet de beste vrienden (engels). Ik vind dit een mooi verhaal omdat het heel herkenbaar is. Op dit moment zit ik ook in de fase en begin ik mij steeds meer te realiseren dat het niet meer om spullen draait. En als je op die site bent, kijk dan ook eens naar Project 333, waarbij je met 33 items, jezelf 3 maanden lang kleedt. Exclusief ondergoed, sokken en sportkleding, gelukkig.

Bewust dakloos. “Wat wil ik houden?” Blijkbaar was de huur geen antwoord.

En om in het thema “huizen” te blijven, hier een zorgwekkend bericht over de huizenmarkt. Wij Nederlanders doen het bijzonder slecht op de huizenmarkt.

Laatst was het World Milk Day. Hier een artikel waarom je beter plantaardige melk kan drinken.

Veel leesplezier!

2 gedachtes over “Leuke linkjes #3

  1. Uit het artikel over melk”Melk bevat daardoor veel vet, eiwitten en groeihormonen.”
    Jammer dat dit soort foute informatie maar doorgegeven blijft worden. Al sinds 1961 zijn groeihormonen in Nederland verboden! (een vleesetende slimmerd koopt dus Nederlands vlees en zuivel en geen kiloknaller die uit ZuidAmerika ofzo komt)
    Prima als mensen geen vlees willen eten, maar graag wel kloppende informatie doorgeven om anderen over te halen dat ook te doen.

    Like

Laat een reactie achter

