Over Ibiza, internetstilte en een betalingsaanmaning

Juist. Een aanmaning. Laat ik daar maar eens mee beginnen. Afgelopen vrijdag kreeg ik een mailtje dat ik een betalingsachterstand voor mijn huur had en of ik aub zo snel mogelijk het geld kon overmaken. Ik schrok ontzettend. Ik had toch immers altijd mijn huur automatisch laten afschrijven? En hoe zou ik dit fiasco met het budget van mei oplossen?

Ik zat dus even in de stress, tot het verlossende mailtje kwam. Verkeerde mail, technisch foutje. Pfff. Zat ik dus daarover in de rats.

Nou ja, het is een leuk onderwerp voor een blogje. Eentje waarvan de laatste tijd vrij weinig zijn verschenen. Dat vond ik een beetje jammer, maar ondertussen is er een heleboel gebeurd (weer begonnen met mijn scripte, het volgen van een vak). Ach ja, het gaat zoals het gaat.

Afgelopen maandag las ik trouwens ook nog de post van Geldnerd over bestedingsplannen. Ik vond het heel interessant, omdat, hoewel ik wel een budget heb (en mezelf daar redelijk aan weet te houden) is het waarschijnlijk een stuk makkelijker en stress-vrij als ik alle variabele kosten (zakgeld, kledingbudget, etc.) gewoon op een hoop gooi.

Ik sluit deze hak-op-tak post af met iets leuks: morgen vlieg ik (heel vroeg) naar Ibiza. Er is daar een toernooi waar ik graag naar toe wilde. Sinds het bevrijdingsweekend is, besloot ik om een dagje aan vast te plakken waardoor ik nu een soort mini-vakantie heb. Gewoon een paar daagjes vrij weinig doen. 🙂 Vandaag regel ik nog de laatste paar dingen en pak ik de laatste dingen in.

Hebben jullie ook plannen voor dit lange weekend?

Een gedachte over “Over Ibiza, internetstilte en een betalingsaanmaning

Laat een reactie achter

