Lieve troep

Lieve troep,

Helaas moet ik het met je uitmaken. Het werkt gewoon niet meer tussen ons. Ik weet nog dat ik veel van je kocht als ik dacht dat ik je nodig had. Of gewoon omdat ik je mooi vond.
Ik kan me ook nog de keer herinneren dat ik je wel inderdaad nodig had, maar op een gegeven moment ontdekte ik dat ik je niet nodig had.

Ik geef nu meer om ruimte dan om jou. Het is tijd om je los te laten. Ik heb zelf een klein kamertje, in een studentenhuis, maar ik wil wel graag een fijn kamertje. Ik wil rust.
Ik wil ruimte. Het hoeft niet zozeer een pinterest plaatje te zijn, maar ik wil mij in mijn kamer terug trekken als het nodig is. En daar hoort minder troep bij.

De tijd is gekomen om los te laten. Ik ben dankbaar voor wat je mij hebt gegeven, maar het is tijd om verder te gaan.

Liefs,

Minimaal

 

Inspiratie voor deze blog

Een gedachte over “Lieve troep

Laat een reactie achter

