Maanddoelen februari

In het nieuwe jaar ging ik vrolijk door met het stellen van maanddoelen. Voor januari was dit:

 

  • Relaxed de hertentamens ingaan
    Vandaag heb ik twee statistiek tentamens gehad. Vorige week donderdag had ik er ook een en maandag de laatste. Hoewel het niet makkelijk is of was, stond ik er een stuk beter in dan de vorige keren. Er is een planning die ik ook probeer te volgen. Doel: redelijk geslaagd.
  • Een redelijke afstand zonder rustpauzes
    Dit doel had ik al gehaald… Maar het is vet om dit terug te lezen dat ik het gedaan heb!
  • 1 Project af of weg
    Ik deed een halve sjaal weg en last minute (oke, een beetje over de deadline) maakte ik nog een scoutingsdas af en naaide een aantal patches op mijn kampvuurdeken. Check!

Wat zijn de doelen van deze maand?

  • Inventarisatie van de zomer(her-)tentamens
    Ik zit nog midden in mijn februari-tentamens, dus een tentamen is nog niet gemaakt. Ook is er een vak waar ik over twee weken over begint, maar het is altijd fijn om te kijken waar ik mij het komende half jaar op moet gaan richten. Hopelijk is het niet veel, en hopelijk gebeurd het deze maand!
  • Powerliften proberen
    Ik begon al met rugby en ik merk soms dat ik nog wel wat sterker kan worden. Een vriend postte op facebook een plaatje waarbij hij zijn spierballen liet zien. Daardoor ben ik nieuwschierig geworden naar powerliften (aka, gewichtsheffen) en wil ik het graag eens proberen om te zien of het mij bevalt.
  • Alle libelle’s gelezen
    Een tijdje geleden had ik op de lokale weggeefhoek een grote stapel libelle’s gescoord. Hoewel de stapel al flink verminderd is, wil ik hier deze maand een flinke deuk in slaan (of het gezegde ook mag gaan). Ik kan de ruimte goed gebruiken die de libelle’s innemen. Het is nog een flinke stapel (hoewel deze al gehalveerd is), doel is om ten minste een kleine hoeveelheid, of nog beter: niets over te houden die nog gelezen moeten worden.

Bij deze dus! Dit zijn mijn doelen voor februari. Aan de ene kant inspannend, aan de andere kant ontspannend.

Wat zijn jouw doelen deze maand?

 

 

5 gedachtes over “Maanddoelen februari

  1. Een mooi lijstje heb je, heel veel succes en plezier met je doelen.

    Ik wil genieten van mijn nu nog peuter, volgende maand kleuter en gaat hij naar school. Doel was een aflossing doen, door een kapotte vriezer en vaatwasser moeten we dat doel laten gaan deze maand. Ik wil elke dag even naar buiten en bewust genieten. De zonsopkomst als we naar school wandelen bijvoorbeeld. Ik wil graag de stapelhuiswerk afmaken wat ik mee kreeg van de school van zoontje. Huiswerk voor moeders moet niet gekker worden,, hahaha.

    Like

Laat een reactie achter

