Gelukkig nieuw jaar!

Gelukkig nieuw jaar iedereen!

Hopelijk ben je ietsjes minder gaar dan ik (een combinatie van te laat opblijven en twee snurkende vrienden in de kamer) en heb je ook gelukkig geen kater. Nou, misschien een kat wel, maar niet die verschrikkelijke hoofdpijn.

Ik ben eigenlijk best benieuwd wat 2016 gaat brengen. Hoewel ik niet echt een groot aanhanger ben van “nieuwe jaar, nieuwe ik” was 2015 wel, op z’n zachts gezegd een pittig jaar. Met spaargeld dat verdween, maar ook een beter financieel bewustzijn.

Nu is het gewoon zaak om de stijgende lijn van 2015 door te zetten. Ik ben benieuwd wat dit mij kan gaan brengen mits ik een beetje discipline kan opbrengen. Ook is er dit jaar een extra dag – wie weet hoe we deze positief in kunnen vullen.

Afijn, ik dwaal af. Bij deze wens ik iedereen een positief, creatief en opgeruimd 2016! Dat er maar wat moois van gemaakt mag worden.

Laat een reactie achter

