Kerstvakantie!

Als jullie dit lezen ben ik klaar met mijn examen statistiek (de horror!) en dat betekend dat ik kerstvakantie heb. Yay! Voor vanavond staat lekker niets ingepland, waardoor ik vooral niets ga doen. Misschien dat ik een beetje sport of zo. Als ik het al niet ’s ochtends extreem vroeg gedaan heb.

Misschien pak ik eens een biertje of zo uit mijn koelkast.

Die er al sinds januari in staan. Alshetalnietlangeris.

En wat ga ik doen deze vakantie? Voornamelijk niets. Ik kijk al een tijdje naar uit om gewoon lekker in mijn nest te blijven (het is ten slotte koud). Als ik zin heb (waarschijnlijk wel) ga ik lekker sporten. Een combinatie van yoga, krachttaining en hardlopen. Klinkt erger dan het is, maar ik verspreid het over de week.

Dus: vooral lekker niets.

Misschien post ik wel wat, maar tot dan:

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN FANTASTISCH 2016!

2 gedachtes over “Kerstvakantie!

Laat een reactie achter

