December doelen

Het is nu de tweede dag van december en ik vraag mij sinds gister al af wat ik nu deze december wil bereiken. Bij deze zet ik het dus op een rijtje.

  1. Genieten
    December is vooral een feestmaand en ik de overige 11 maanden waren niet heel erg fijn. Zo was 2015 het jaar van de drie auto’s (een duur grapje, even afkloppen dat het er geen vier worden). Ik wil dus wat meer gaan genieten. Misschien hier en daar een beetje gaan uitslapen, maar ook gewoon genieten van het samenzijn van mensen. Dat er dus bij sinterklaasvieringen enzo cadeautjes bijhoren… dat is natuurlijk geen slechte bijeenkomst. Alles wat sinterklaas gerelateerd is, van mijn kant af, is helemaal af. Jeuj.
  2. Meer sporten
    In overleg met mijn trainer ben ik een extra trainingsprogramma begonnen naast de rugbytrainingen op de dinsdag- en donderdagtraining. Het gaat over extra hardlopen (op de maandag, woensdag en vrijdag) en om krachttraining (pushups, situps, etc.). In principe is het geen grote belasting per dag, maar betekend het wel een groot verschil voor mijn gezondheid.
  3. School
    Volgende week is zelfstudie-week, en de week erna tentamenweek. Dat klinkt erger dan dat het is, maar aangezien ik nog wel wat moet doen hiervoor is het natuurlijk beter als dit mijn primaire focus word. Zeker als ik bij de hertentamens het een stuk rustiger wil hebben.

Zo. Dat was het. Ik vind het heel fijn om alles op een rijtje te zetten. Op zich zijn het geen hele grote doelen. Wat ook handig is, is dat alles wel op een of andere mate al verwerkt zit in mijn normale schema. Dan kan ik extra focussen op mijn doelen, zonder dat ik ze vergeet.

Heb jij soms doelen voor deze maand?

Een gedachte over “December doelen

  1. Pingback: Januari doelen | Minimaal Leven

Laat een reactie achter

