MIJN AUTO IS AFBETAALD!

Even een kleine auto update: mijn auto is nu helemaal van mij! Ik heb net de laatste aflossing gedaan en heb geen schuld meer aan iemand (behalve mijn studieschuld aan de overheid).

Als beloning voor mezelf heb ik zo’n 400 euro en een paar cent overgemaakt waardoor mijn spaarrekening op 1400 euro staat! Yes! Dit is wel inclusief de 500 euro voor die schoenen die besteld zijn (in december volgt de eerste passessie), die op een redelijke termijn eraf gaat, maar toch. Wat voelt dit toch zo goed aan.

Dus: stap 1 van mijn spaarplan is klaar, nu over naar stap 2: 100% van al het “extra geld” gaat naar de spaarrekening, waar het evenredig verdeeld wordt over de APK-pot, de emergency-pot, de rugby reizen pot en de auto/buffer. Wat voelt dit toch zo goed!

Voor alle potjes staat nu het doel eventjes op 500 euro. Dan gaan we naar stap 3. Nu nog bedenken wat die stap 3 in gaat houden. 😛

3 gedachtes over “MIJN AUTO IS AFBETAALD!

Laat een reactie achter

