Ik wil ruhust!

Na een volle week met school, scouting, een bruiloft, een corso met vrijwilligerswerk ben ik kapot. En ik moet nog een hele week! Voor mij was er helaas geen weekend. 😦

Enfin. Nu had ik het briljante plan opgevat om eens te gaan kijken naar de internationale studentenvereniging, die lidmaatschap inclusief gratis yogalessen aanbiedt voor 20 euro per jaar; de brabantse studentenvereniging, de scouting en dan als afsluiter een avondcursus. Nu is de avondcursus en de scouting een beetje verplicht, omdat de avondcursus via de uni aangeboden wordt, en ik bij de scouting zit en ik deze opkomst vorig jaar gemist heb (en nu ik het echt wil meemaken!). Woensdagavond belooft wel lekker relaxed te worden.

Nu is rust niet echt het woord als je ziet hoe ik werk (20 tabbladen, allemaal tegelijk open, een heleboel bladwijzers enzo) en hoe ik leef (in een bende, en ik moet ook nog stofzuigen!). Nu was ik al een lange tijd bezig met opruimen, en heb ik al veel weggedaan (de lokale kringloper was erg blij met mij!), maar ik heb nog steeds niet het gevoel van “ahh, nu is het lekker rustig!”.

Ik heb ook het boek van Marie Kondo gelezen, en zag nu laatst op een of andere facebook groep een hele handig checklist voorbij komen. Na wat gedoe met een printer op school (ik heb er helaas geen thuis), heb ik eindelijk de lijst en kan het afstrepen beginnen. Hopelijk komt er meer rust in de tent. 🙂

Een gedachte over “Ik wil ruhust!

Laat een reactie achter

