Het leed, dat cola heet

Ik hartje cola. Ik hou ontzettend van de smaak. Dus, toen er na zomerkamp een fles cola overbleef, kreeg ik die fles mee.

Dat had ik niet moeten doen.

De fles was twee liter, en laat ik volgende week gezonder wil gaan leven. Cola is niet bepaald gezond. Dus wat nu? Alles gelijk opdrinken op woensdag tot en met vrijdag – of volgende week nog opdrinken? Ik ging voor optie A en heb nu ontzettende spijt. Ik weet nu opeens geleerd dat ik niet tegen de mix van caffeine en suiker kan. Ik krijg koppijn en ben lusteloos. Zowiezo merk ik dat ik minder behoefte heb aan suiker.

Dus eens, maar nooit meer.

6 gedachtes over “Het leed, dat cola heet

Laat een reactie achter

