Vrijdag

Het is vrijdag! Ik had vandaag besloten om de boel de boel te laten en gewoon wat klusjes te doen. Misschien bombadeer ik wel vrijdag tot “klusjes-dag”, zoals de was doen, stofzuigen, etc. Ik moet toch al inpakken en opruimen, dus kan ik dan gelijk een stofzuiger door mijn kamer halen.

Mijn “ganggenoot” kwam vragen voor een lift, en merkte op dat ik er heel moe uitzag. Oeps. Toen vanochtend de wekker ging om 9.00 uur had ik inderdaad wat moeite met opstaan, dus heb ik de wekker verzet en nog een uurtje extra het bed ingedoken. Ik had het blijkbaar nodig, want toen ik uit bed stapte, voelde ik mij een stuk uitgeruster. Toen ik in de spiegel keek zag ik gewoon mijn normale ik. Het zal vast aan het feit liggen dat ik nog rond 12.00 uur in mijn pyama liep. Ach, het is vakantie. Dan moet het kunnen.

Ook heb ik rond 14.00 uur hardgelopen. Ik ben woensdag weer begonnen. Het doel op dit moment het einde van de straat (3,4 km heen en terug). Ik doe het stuk op het moment in zes stukken hardlopen en vijf stukken wandelen. Ik trok mijn hardloopschoenen aan, en was weg. Heerlijk. Ik kan er niet tegen als ik iets moet, zoals het “start to run” programma. Veels te veel druk. Ik wil drie keer in de week hardlopen (maandag, woensdag, vrijdag). Gecombineerd met het werken op zaterdag heb ik voldoende beweging voor de hele week. Het ultieme doel is een rondje rond mijn huis (zo’n vijf kilometer), en als dat lukt, naar een bepaald cafeetje in het bos rennen. Al zal dat laatste vast toekomstmuziek zijn. Ach, zolang ik het maar leuk vind en vol kan houden.

Daarnaast heb ik een budget gemaakt (jaja, ik wordt wijs! – morgen volgt de blogpost), een wasje gedraaid, bed opgedekt, ingepakt en nog een paar andere klusjes. Een van die klusjes was het maken van een foto van een foto, en deze opsturen per mail. Het duurde een paar minuutjes, en het was klaar. Waarom had ik er daar zo lang over gedaan?

Afijn, het was lekker een aanrommel/niets hoeft dag. Moet ik vaker doen šŸ˜‰

Laat een reactie achter

