Weer wat minder #1 – Mok kapot

Mok kapotIn de categorie: “oeps” is deze mok nu ook vertrokken naar de vuilnisbak. De mok viel afgelopen donderdag bij het tandenpoetsen in de wasbak. Ik kan hem maken, maar ik heb al voldoende mokken. Het is goed zo.

Ik kan mij herinneren dat ik die mok al heb sinds de basischool. Op de volleybal deden we eens een keer aan Sinterklaas, en moest je voor vijf gulden (juist, toch wel een tijdje geleden) iets leuks kopen voor iemand die je had getrokken. Ik kreeg deze mok met een knuffeltje erin. De knuffel is al lang naar de kringloper gegaan, maar de mok bleef en verhuisde mee.

Dag fijne mok! Ik ga je missen tijdens het tandenpoetsen.

Een gedachte over “Weer wat minder #1 – Mok kapot

  1. Beter een kapotte tas of een brok af van je lavabo…… Wij gebruiken aan de lavabo bewust geen glazen of stenen drinkbekers bij het tandenpoetsen net om te voorkomen dat er eens eentje uit onze handen glipt en het porselein van de lavabo beschadigt. Om diezelfde reden gebruiken we in douche en bad geen glazen flessen met shampoo, badschuim, douchegel….. Mijn zusje liet, toen we nog klein waren, thuis eens een glazen fles shampoo uit haar handen glijden die net viel op de rand van de badkuip en er was een vrij grote brok van het email van de kuip afgesprongen. Hier komt er in de badkamer niets binnen in glazen flessen of potjes (bv bepaalde huidcrèmes). Voedende crème uit een glazen potje gebruik ik in de keuken, product dat toch in een glazen fles zit, giet ik over in een plastieken……

    Like

Laat een reactie achter

